Бачу зв'язок з Wi-Fi-мережею мого роутера, але Інтернет не працює, що мені робити?
– переконайтеся, що приходить кабель підключений в WAN-порт роутера;
– спробуйте перепідключити з’єднання, вимкнувши і включивши Wi-Fi- роутер по електроживлення;
– можливо, в настройках інтерфейсу роутера, у Вас скинувся тип підключення на заводський режим.
– спробуйте перепідключити з’єднання, вимкнувши і включивши Wi-Fi- роутер по електроживлення;
– можливо, в настройках інтерфейсу роутера, у Вас скинувся тип підключення на заводський режим.
Чому постійно відбувається обрив доступу до мережі Інтернет?
– причиною обривів може бути додаткове обладнання, або кабель, який з’єднує це обладнання з комп’ютером. Рекомендуємо підключити кабель безпосередньо до комп’ютера і перевірити стабільність роботи.
Помічаю низьку швидкість доступу до мережі Інтернет, що з цим робити?
– швидкість може істотно обмежуватися, аж до повного обмеження доступу до ресурсів в мережі Інтернет, через використання VPN-сервісів. Переконайтеся, що всі VPN-клієнти і браузери, які мають вбудовані VPN-клієнти у Вас закриті (… Opera, FreeU, інші);
– переконайтеся, що у вас не запущені додатки, що використовують канал в фоновому режимі, такі як торрент-треккери;
– на сайті, з якого відбувається завантаження файлів, встановлено обмеження. Проведіть тести без використання проміжних вузлів на стороні клієнта, таких як Wi-Fi-роутер, на ресурсі SpeedTest. Якщо проблема актуальна, зв’яжіться з операторами служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
– переконайтеся, що у вас не запущені додатки, що використовують канал в фоновому режимі, такі як торрент-треккери;
– на сайті, з якого відбувається завантаження файлів, встановлено обмеження. Проведіть тести без використання проміжних вузлів на стороні клієнта, таких як Wi-Fi-роутер, на ресурсі SpeedTest. Якщо проблема актуальна, зв’яжіться з операторами служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
У мене високий пінг, що з цим робити?
– високий пінг може бути викликаний завантаженістю ресурсу, з яким відбувається з’єднання і машини, з якої відбувається підключення, а також проміжного клієнтського обладнання (Wi-Fi-роутери) + середовище передачі даних (радіо підключення по Wi-Fi-каналу).
– рекомендуємо підключитися безпосередньо від наданої лінії в WAN-порт кінцевого обладнання та перевірити якість підключення, якщо проблема актуальна, то зв’яжетеся з операторами служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
– зробити заміри на сам сервер за допомогою програми WinMTR.
– рекомендуємо підключитися безпосередньо від наданої лінії в WAN-порт кінцевого обладнання та перевірити якість підключення, якщо проблема актуальна, то зв’яжетеся з операторами служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
– зробити заміри на сам сервер за допомогою програми WinMTR.
У мене не виходить віддалено потрапити на мій IP-адреса, що з цим робити?
– для того щоб потрапити на обладнання, розташоване всередині локальної мережі LanCity з зовнішньої мережі, Вам необхідно присвоїти зовнішній статичний IP-адресу. Для того щоб замовити зовнішній IP-адреса, Вам необхідно звернутися до з операторам служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
У мене не відкривається сторінка в Інтернет, що робити?
– спробуйте відкрити сайт в іншому браузері, відключити анонімайзери.
– відключіть захисне ПЗ: антивірус, брандмауер.
– перевірте підключення безпосередньо, тобто без використання додаткового обладнання, такого як Wi-Fi-роутер. Якщо проблема не вирішилася, зверніться до операторами служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
– відключіть захисне ПЗ: антивірус, брандмауер.
– перевірте підключення безпосередньо, тобто без використання додаткового обладнання, такого як Wi-Fi-роутер. Якщо проблема не вирішилася, зверніться до операторами служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
Не працює Інтернет, на статус з'єднання відображається, що мережевий кабель не підключений, що мені робити?
– спробуйте відключити і заново підключити мережевий кабель до клацання кліпси на коннекторе.
– якщо ви підключені безпосередньо до ПК, то перевірте включення мережевого адаптера в диспетчері пристроїв.
– якщо статус підключення не змінився, зверніться до операторів служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
– якщо ви підключені безпосередньо до ПК, то перевірте включення мережевого адаптера в диспетчері пристроїв.
– якщо статус підключення не змінився, зверніться до операторів служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
Я підключений кабелем до ПК. Статус підключення 'Невизначена мережа'
– перевірте правильність введених налаштувань у властивостях підключення локальної мережі. Якщо все вірно, зверніться до операторів служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
Не працює Інтернет, на моєму оптичному терміналі горить два індикатори (power і lan)
– перезавантажте ваше обладнання. Якщо нічого не змінилося, зверніться до операторів служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
Чи не працює Інтернет, на моєму оптичному терміналі горить червоний індикатор (los).
– перезавантажте ваше обладнання. Якщо нічого не змінилося, повторно під’єднайте оптичний кабель (жовтий тонкий провід) до терміналу. Якщо проблема зберігається зв’яжіться з операторами служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
Як переключитися на інший тариф?
– змінити тариф (для таких тарифів, в яких це можливо) Ви можете в особистому кабінеті.
– або Ви можете зв’язатися з операторами служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом і залишити заявку.
Перехід на новий тариф відбудеться відразу або з першого числа наступного місяця. Вартість переходу з меншого на більший тариф становить разово 5 грн., Вартість переходу з більшого на менший тариф складе разово 30 грн.
– або Ви можете зв’язатися з операторами служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом і залишити заявку.
Перехід на новий тариф відбудеться відразу або з першого числа наступного місяця. Вартість переходу з меншого на більший тариф становить разово 5 грн., Вартість переходу з більшого на менший тариф складе разово 30 грн.
Я оплатив за послугу, але Інтернет не працює, що мені робити?
– спробуйте перепідключити кабель від Вашого обладнання.
– перевірте статус Інтернету в особистому кабінеті, який буде доступний навіть при негативному балансі.
– Можливо Ваші кошти ще не надійшли на Ваш особовий рахунок. Просимо звернути увагу, що зарахування грошових коштів, після оплати банківськими картами займає до 6 годин. Зарахування грошових коштів через касу банку займає від 1-го до 3-х банківських днів, а при оплаті в відділеннях Укрпошти термін зарахування може доходити до тижня.
– перевірте статус Інтернету в особистому кабінеті, який буде доступний навіть при негативному балансі.
– Можливо Ваші кошти ще не надійшли на Ваш особовий рахунок. Просимо звернути увагу, що зарахування грошових коштів, після оплати банківськими картами займає до 6 годин. Зарахування грошових коштів через касу банку займає від 1-го до 3-х банківських днів, а при оплаті в відділеннях Укрпошти термін зарахування може доходити до тижня.
Я забув (не встиг, не вийшло) оплатити абонентську плату за користування послугою, але терміново потрібен доступ до мережі Інтернет. Можете мені допомогти з доступом до мережі?
– Ви можете скористатися послугою «Кредит» в особистому кабінеті на нашому сайті. Це дозволить включити Інтернет на 3 доби. Послуга доступна один раз в 30 діб з моменту її використання. Доступ в особистий кабінет зберігається навіть при негативному балансі, Логін і Пароль від особистого кабінету вказані у Вашій абонентській карточці.
Що робити якщо не пройшла оплата за користування послугою?
– якщо Ви зробили оплату за користування послугою і побачили в особистому кабінеті, що оплата не пройшла, Вам необхідно скинути нам квитанцію про оплату на електронну адресу: support@lancity.net.ua, фінансовий відділ розбереться і передзвонить Вам.
Я втратив абонентську картку?
– в разі, якщо Ви втратили свою абонентську картку, Ви можете звернутися до операторів служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом і отримати дублікат абонентської картки.
Якщо мого будинку не має в зоні покриття, Ви підключіте?
– Якщо Вашого будинку немає в зоні покриття нашої мережі, Ви можете залишити заявку для розгляду підключення і після прийняття рішення, ми Вам зателефонуємо і озвучимо можливість і терміни підключення.
Для чого потрібен особистий кабінет?
В особистому кабінеті Ви зможете побачити:
– Ваш баланс;
– звіт по платежах, які Ви робили за певний період;
– Ваш тариф і додаткові послуги, такі як зовнішній IP-адреса, послуги телебачення.
– послуга «Кредит».
– Ваш баланс;
– звіт по платежах, які Ви робили за певний період;
– Ваш тариф і додаткові послуги, такі як зовнішній IP-адреса, послуги телебачення.
– послуга «Кредит».
Як зайти в особистий кабінет?
– для входу в особистий кабінет, необхідно увійти в розділ Особистий кабінет на нашому сайті, ввести Логін і Пароль, які прописані в Вашій абонентській карточці. Абонентська картка видається кожному абоненту при підключенні.
У Вас є послуга 'Телебачення'?
– да, завдяки нашим партнерам OmegaTV, MEGOGO і Trinity, Ви можете переглядати телеканали на ПК з доступом до мережі Інтернет або на телевізорі з функцією Smart TV. У разі, якщо в телевізорі немає такої функції, ви можете придбати Smart TV-приставку. Дані додаткові послуги Ви можете активувати в особистому кабінеті або звернувшись до операторам служби технічної підтримки LanCity зручним для вас способом.
Тарифи та пакети послуг партнерів представлені в розділі TV.
Також для отримання більш детальної інформації Ви можете звернутися до наших операторів.
Тарифи та пакети послуг партнерів представлені в розділі TV.
Також для отримання більш детальної інформації Ви можете звернутися до наших операторів.